Garantie en Reparatie

Al je vragen beantwoord

Mijn artikel is beschadigd

Artikelen die zijn beschadigd nemen wij nooit terug, wanneer wij een beschadigd artikel retour ontvangen, zullen wij deze terug sturen naar de verzender en de verzendkosten in rekening brengen. Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.Zowel binnen als buiten de fabricagegarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabricagegarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;

Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het formulier voor herroeping in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden via het formulier voor herroeping.

Je hebt 2 opties:

  1. Je product gratis ruilen voor een ander product.
  2. Je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Je kunt je keuze aangeven in het formulier voor herroeping. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer. 

Hoe meld ik online mijn reparatie aan?

Download het formulier voor herroeping, vul deze in, en mail deze naar info@soundoriginals.nl

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0